• Ekipa Herkulesa

Typy treningów - dlaczego każdy z nich jest bardzo ważny?


Zaczynając swoją przygodę z siłownią, najważniejszy jest ogólny rozwój organizmu. Skupiając się na jednej partii mięśni czy na jednym z typów treningu, popełniamy duży błąd, co może odbić się na naszym zdrowiu. Kontuzje, przeciążenia czy brak odpowiedniej regeneracji spowoduje zniechęcenie oraz brak widocznych rezultatów.


Jak to robić dobrze? Jeśli wykonujesz trening cztery razy w tygodniu, nie powtarzaj każdego dnia tych samych ćwiczeń. Poniżej przestawiamy kilka rodzajów treningu, które rozwiną wszystkie funkcje Twojego organizmu.


Cardio - jest to trening wytrzymałościowy, który nie tylko pozwala na spalanie kalorii, ale także poprawia wydolność całego organizmu, pracę serca i układu krążenia, a co za tym idzie, poprawia samopoczucie, zmniejsza ryzyko chorób serca oraz podkręca metabolizm.


Urządzenia z serii słonecznej czy księżycowej typu narciarz, orbitrek, rower czy pajacyk idealnie nadają się do tego typu treningów. Sprawią, iż spalanie tkanki tłuszczowej będzie systematycznie rosło, a organizm dzięki temu będzie zdrowszy i gotowy do bardziej wytężonej pracy.



Trening siłowy, ABS - w tym przypadku wzmocnisz i zbudujesz muskulaturę, która będzie miała wpływ na Twoje codzienne życie. Sylwetka będzie smuklejsza, wady postawy skorygowane, a poszczególne partie mięśni jak plecy, ręce czy brzuch spowodują, iż zwykły wysiłek jak wyjście na czwarte piętro po schodach, noszenie zakupów czy sprzątanie domu nie będzie powodował zmęczenia i zakwasów.


W tym przypadku możesz skorzystać z kilku urządzeń serii księżycowej i słonecznej jak wyciąg, wyciskanie, motyl czy prostownik pleców. Jeśli masz w swojej okolicy siłownie, gdzie znajduje się seria ze zmiennym obciążeniem, hydrauliczna lub Street Workout, spróbuj tam swoich sił.


Ćwiczenia izometryczne - taki trening jest skoncentrowany na pracy jednego mięśnia lub grupy mięśniowej mający charakter leczniczy. Polega to na czynnym napinaniu mięśni, dzięki czemu zapobiega się jego zaniku, a przy regularnym ćwiczeniu zaobserwować można ich wzrost. Do tego typu ćwiczeń pomocne będą urządzenia jak Koła TaiChi, Biegacz, Wahadło, Drążki Gimnastyczne czy Ławeczka.


Warto dodać, że ćwiczenia na na świeżym powietrzu to doskonale uzupełnienie treningu, spaceru czy jazdy na rowerze. Szeroka gama urządzeń pozwoli na rozruszanie wszystkich partii ciała, przez co trening będzie bardziej efektywny i różnorodny. Endorfiny, które wydzielają się podczas uprawiania sportu nie tylko poprawią Twoją kondycję, ale przede wszystkim pozytywnie nastroją na resztę dnia!




Pozdrawiamy,


Ekipa HERKULESA

Menu

Serie

Kontakt

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

Herkules Sp.Zo.o. Sp.K

ul.Pogorska 34c

32-500 Chrzanow, Polska 

+48 32 623 45 28 

+48 32 623 45 24
 

+33 6 95 11 90 09 (English/ French speaking)

herkules@silowniezewnetrzne.pl

www.silowniezewnetrzne,pl

www.serwissilowni.pl